Bewertungen von Mr. Sushi Meppel

Neue Beurteilungen

4.0
Albert
18 November 2024
Van der veen
18 November 2024

Was een half uur te laat

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Antwort von Mr. Sushi

Hi! Excuses voor de langere bezorgtijd dit keer. Zullen de volgende keer extra ons best doen om netjes op tijd te zijn!

William
18 November 2024
Bert
16 November 2024

Sushi smaakte prima, de bezorger was keurig op tijd en vriendelijk

Martijn
15 November 2024

Om 13:55 bestelling doorgegeven voor 16:45. Ik werd (keurig) gebeld om 16:45 dat de bezorger op dat moment weg ging (dus dat het iets later werd). Geen probleem. Uiteindelijk kwamen ze om 17:10 pas de sushi brengen, bijna een half uur later dan afgesproken. Daarnaast zat er erg weinig zalm in de Poke Bowl en erg veel rijst. Sushi was, zoals altijd, prima. Deze keer een mindere ervaring met bezorgen, manage de verwachting beter, ik had echt niet gedacht dat het 25 minuten rijden is in Meppel ;-)

Antwort von Mr. Sushi

Hi Martijn, vervelend om te horen dat u wat langer moest wachten op uw bestelling dan verwacht, en u niet tevreden was over de pokébowl. Doordat we soms meerdere bestellingen bij ons hebben tijdens een bezorging, duurt de bezorging vanaf het moment van bellen langer dan de directe afstand. We zullen de volgende keer weer ons best doen om netjes op tijd te zijn. Wanneer u niet tevreden bent over een gerecht in uw bestelling, horen we dit graag telefonisch van u in het vervolg, zodat we kunnen kijken of dit direct netjes opgelost kan worden.

Gesus
9 November 2024

De bestelling kwam mooi optijd

Bianca
7 November 2024

Heerlijk heerlijk heerlijk!! We vonden wel dat de sushi sandwich veel te hard is. Maar misschien hoort dat wel zo :)

Laura
6 November 2024

Heerlijke sushi.

Debora Jonker
5 November 2024

Heerlijk en snelle levering, perfect!

Bastiaan
1 November 2024

Kennelijk was de deksel van 1 van de pokebowl bakken open gegaan waardoor een flink gedeelte uiteindelijk los in de tas zat. Die pokebowl had dus zijn smaak wel verloren. Verder waren de garnalen zelf maar half gaar en slap ook op de pokebowl bak die nog wel dicht zat. Geen lekkere avondmaaltijd en niet het geld waard helaas.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Bastiaan, wat balen dat er meerdere dingen niet in orde waren met uw bestelling, onze excuses voor dit ongemak. Hadden graag even direct contact hierover gehad met u, zodat we dit dezelfde avond nog netjes met u hadden kunnen oplossen.

Ad Van Bruggen
1 November 2024

Weer heerlijk gegeten en bezorging was op afgesproken tijdstip. Dank.

Marjoke
31 Oktober 2024
Linde
28 Oktober 2024

Weer op tijd geleverd! Top

Hilbert
28 Oktober 2024

Heerlijk

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Arjen
27 Oktober 2024

Besteld om kwart over vier. Met de gedachte vroeg iets lekkers te eten. Tot mijn grote verbazing en ergernis kwam pas om zes uur de bezorger. Met het excuus dat het druk was. Iets wat te verwachten valt op een zaterdag. Kortom zonder een passend excuus en compensatie valt dit bedrijf mij tegen.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Arjen, onze welgemeende excuses via deze weg voor de lange bezorgtijd. Neem graag nog even per mail contact met ons op, dan compenseren we u netjes voor een volgende bestelling.

Niels
26 Oktober 2024

2 keer iets vergeten

Antwort von Mr. Sushi

Hi Niels, wat vervelend dat uw bestelling meermaals incompleet was. Onze excuses voor het ongemak. Neem altijd graag even contact met ons op, dan lossen we dit netjes met u op.

marjan lijkendijk
21 Oktober 2024

helaas alweer niet de sausjes die ik gevraagd had. sterker nog helemaal geen sausjes

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Marjan, wat vervelend dat uw bestelling meermaals incompleet is geweest... Onze excuses voor het ongemak. Neem altijd graag even contact met ons op, dan lossen we dit netjes met u op.

Nathalie
20 Oktober 2024

Ebi tempura bites waren heerlijk warm en smaakvol! Nog niet eerder zo lekker gehad, aanrader. Crispy tuna op de gok geprobeerd maar viel tegen. Had weinig tonijn, smaakte en leek op een grote homp rijst, zwaar op de maag. Sake uramaki was lekker! Flamed sake special met tempura was oké, heb hem wel eens voor m'n gevoel verser gehad. Bezorging was precies zoals aangegeven.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Nathalie, bedankt voor uw uitgebreide beoordeling. Fijn om te horen dat u overwegend lekker gegeten heeft. Neem graag contact met ons op als u nog specifieke verbeterpunten heeft.

NvL
20 Oktober 2024
Michiel
18 Oktober 2024

Lekker! Goed op smaak, voldoende wasabi, voldoende soja, voldoende gember. De warme gerechten nog prima op temperatuur.

faye Sanders
15 Oktober 2024

Wij hadden voor 30 euro besteld zodat we er een gratis rol bij kreeg, en die zat er niet bij.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Faye, heel vervelend dat de free roll er niet bij zat dit keer. Neem altijd graag even direct telefonisch contact met ons op wanneer uw bestelling incompleet is, dan proberen we dit direct met u op te lossen.

Manfred
14 Oktober 2024

Lekker gegeten en ruim binnen de voorspelde aankomst afgeleverd. TOP

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Kollen
14 Oktober 2024

Alles was weer naar wens!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Mulder
6 Oktober 2024

Voor de eerste keer besteld. Echt super lekker gegeten. We hadden ons lekker uitgeleefd met bestellen. Zodat we voor een volgende keer zouden weten of we genoeg zouden hebben aan een box van 32. Wij weten nu heel zeker die is veel te klein voor ons.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Tilman
6 Oktober 2024

Heerlijk gegeten!

Liesbeth Brand
5 Oktober 2024

Heerlijk gegeten! De sushi viel soms uit elkaar. Het was heel lekker, vers en smaakvol. Goede combinaties van smaken ook. Voor herhaling vatbaar!

Zwartsluis
5 Oktober 2024

Heerlijke sushi En lekker Warm geleverd in zwartsluis De crispy box echt een aanrader

Agnes Zwart
30 September 2024
Bert
28 September 2024

Kwaliteit prima en keurig netjes bezorgd.

R
26 September 2024

Jammer dat ze de eitjes waren vergeten.

Ellen
23 September 2024

Prima service en heerlijke sushi

Mar
19 September 2024

Weer op tijd, goed heet nog en lekker

Saskia Speksnijder
15 September 2024

Met de scooter naar Koekange. Onze complimenten hoor. En op tijd en aardige bezorger.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Katja
9 September 2024

helaas, er zaten stukjes avocado in mijn rol, ipv komkommer, dat vond ik wel Jammer, heb namelijk een allergie hier voor , maar de andere rollen waren heerlijk

Antwort von Mr. Sushi

Hi Katja, vervelend om te horen dat er iets mis was gegaan met uw bestelling. Graag horen we hier nog even meer over per mail, zodat we dit netjes met u oplossen voor een volgende bestelling.

Gert
6 September 2024

Het was (al)weer heerlijke sushi!

HJK
5 September 2024

Het eten was lekker maar er zijn wel een tweetal minpunten in de levering. - een van de boxen lag op de kop in de tas dus de inhoud zag er qua presentatie niet uit -we gadden twee bakjes zeewier besteld en betaald maar er werd slechts 1 bakje geleverd. Er is hierover contact met Mr. Sushi geweest.

Antwort von Mr. Sushi

Hi, nogmaals heel vervelend om te horen dat dit gebeurd was bij uw bestelling. We gaan er de volgende keer extra op letten!

marjan lijkendijk
5 September 2024
Mischa Ehlert
4 September 2024

Heerlijk gegeten! De eerste kennismaking met Mr Sushi was een succes met de studentenbox. Bovendien blij verrast met de extra roll! Fijn personeel bovendien

Karen Rijneveld
2 September 2024

Ik heb 2 stukjes gegeten, daarna alles weggegooid, stukjes tonijn waren echt niet vers, daarna was mijn eetlust compleet verdwenen.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Karen, wat vervelend om te horen dat u ontevreden was over uw bestelling... Neemt u even telefonisch contact met ons op, dan komen we hopelijk samen tot een oplossing.

Daphne
1 September 2024

Geen complete bestelling. Aan telefoon wordt gemeld dat het nabezorgd wordt binnen 15 tot 20 minuten. Uiteindelijk 50 minuten nabezorgd.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Daphne, wat vervelend dat u zo lang heeft moeten wachten op de nabezorging... Neem even per mail contact met ons op, dan compenseren wij u graag voor een volgende bestelling!

marjan lijkendijk
29 August 2024
Gert Dekker
26 August 2024

Kwaliteit van sushi is prima, 3 sterren omdat 1 flesje sojasaus en geen wasabi echt te weinig is voor een betelling van 5 personen (> €100)

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Gert, vervelend dat u te weinig soja/wasabi had ontvangen bij uw bestelling. We zullen hier extra op letten!

Bert
25 August 2024

Sushi was zoals altijd goed van smaak. Alleen kregen wij wederom niet de volledige bestelling. Dit keer geen gember, wasabi en soja saus. Werd later keurig netjes nagebracht, maar het is zo zonde van de extra kilometers/tijd. Als dit nu in vervolg niet meer gebeurt, dan ben ik helemaal tevreden.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Bert, dank voor uw review. Zullen er de volgende keer extra op letten!

Eric
24 August 2024

Prima op tijd

Familie Blaauw
24 August 2024
marjan lijkendijk
22 August 2024
Daniëlle
16 August 2024
Ellen Linde
16 August 2024
Annet
16 August 2024

Lekkere sushi en op tijd bezorgd 😋😋

Eric
15 August 2024
Berry
14 August 2024

Hele lekkere sushi. Goede mix van de verschillende smaken. De sushi met kerriesaus bovenop was een onbekende voor ons, maar viel erg goed in de smaak.

Bianca
11 August 2024

Heerlijk!

Eline Andeweg
8 August 2024

Had geen stokjes erbij gekregen terwijl ik dat juist het fijnst vind om mee te eten. Jammer…

Antwort von Mr. Sushi

Hi Eline, excuses voor het ongemak. Zullen er de volgende keer weer extra op letten.

Frenken
6 August 2024

Sushi was wat droog. De sashimi veel te dik gesneden. De borrelbox was wel erg lekker.

Antwort von Mr. Sushi

Hi, bedankt voor de feedback. We gaan ermee aan de slag.

Gerald Oost
29 Juli 2024
Postma
27 Juli 2024

Na een bericht om 18:08 uur dat de bestelling onderweg zou zijn was het er om 18:40 nog steeds niet. Uiteindelijk om 18:50 uur pas de bestelling ontvangen, maar zonder stokjes/wasabi/gember en sojasaus. Dit werd later gebracht, maar toen hadden we alles al op.

Mariska
24 Juli 2024

Helaas was de sushi lauw

Gea Takens
23 Juli 2024

Goedenavond, wij zijn super fan van jullie sushi, maar helaas niet van de kip pokebowl. Het leek wel of de kip er overheen was gevlogen en dat voor 14,50. Die bestellen we niet weer. Maar de sushi zeker wel 👌

Hans
19 Juli 2024

Op tijd gereed in de shop. Acties zou je automatisch bij de bestelling moeten plaatsen.

Jean
15 Juli 2024

Bezorging was 20 minuten te laat vandaar de 4 sterren. Kwaliteit was goed !

Piotr Jadkowski
15 Juli 2024

Onlangs bestelde ik bij Mr. Sushi en was zeer onder de indruk! Het bestelproces was eenvoudig en de levering super snel. Binnen no-time stond de bezorger al voor de deur met een perfect gepresenteerde en verse bestelling. De sushi was heerlijk, vooral de zalm nigiri en tempura roll. Elke hap was een genot en de kwaliteit van de ingrediënten was uitstekend. De vriendelijke bezorger maakte de ervaring compleet. Zeker een aanrader voor sushi-liefhebbers. Ik kan niet wachten om opnieuw te bestellen!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Danusia
14 Juli 2024

Verkeerde rol gekregen. Meerdere malen gebeld maar er werd niet opgenomen..

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Antwort von Mr. Sushi

Goedenavond Welke rol was volgens u verkeerd geleverd? Ik kom graag tot een passende oplossing. Groet, Team mr sushi Meppel

Gert
14 Juli 2024
Petra
12 Juli 2024

De bestelling was er al binnen 25 minuten en het eten was heerlijk.

Eric
11 Juli 2024

Bestelling exact op tijd gereed om te halen! Kwaliteit top!

marjan lijkendijk
11 Juli 2024
Bambi
9 Juli 2024

Hoppiedoppie helemaal tjoppie

S
6 Juli 2024
Bert
6 Juli 2024

Bestelling werd keurig op tijd bezorgd door een vriendelijke jongeman. EK box was mooi opgemaakt en smaakte prima. Enig minpuntje was dat er 2x een California roll bij zat en dat de Sake roll er niet bij zat.

Ilse Boers
5 Juli 2024

Het was vanavond minder lekker dan anders. Lauw en tegelijkertijd doorgeslagen. En een klein flesje sojasaus voor een dikke 60 euro aan sushi was wat karig. Gelukkig had ik zelf ook nog wat in huis. We bestellen altijd ongeveer hetzelfde, dat is anders beter voor elkaar. 2-3 van die flesjes. Dat de bezorging meestal een half uur later komt dan ik bestel, daar houd ik inmiddels rekening mee. De retournering van het bedrag uit de vorige bestelling in juni is overigens ook niet teruggestort. Daar had ik niet weer naar gekeken, maar zag vanavond dat het er nog niet was. Toen was er een verkeerde levering. En in mijn herinnering had ik 30 punten (genoeg voor een box), maar de app deed het niet dus kan niet checken. Op de bon stond 14 punten 🤔 Al met al had mr sushi vandaag niet zo'n beste dag...

.
4 Juli 2024

De smaak was goed alleen was de sushi niet goed gerold. Deze viel uit elkaar.

Debbi
3 Juli 2024

Super goed voor elkaar!

Wouter
2 Juli 2024
DW
22 Juni 2024

Super lekkere sushi en keurig op tijd bezorgd! We bestellen zeker vaker

S Harmsen
21 Juni 2024

Heerlijk.

Martin
20 Juni 2024

Eindelijk een keer op tijd met bezorgen.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Martin, fijn dat we op tijd waren met de bezorging. We begrijpen dan niet waarom we 3 sterren voor bezorging ontvangen? Als er iets anders was waar u ontevreden over was, horen we dit graag telefonisch van u.

.
17 Juni 2024

De sushi was ok. Wel jammer dat het later bezorgt werd dan aangegeven en dat ik daarover niet geïnformeerd werd (ik heb zelf gebeld). Ook jammer dat er stokjes, wasabi, gember en sojasaus bij zat, terwijl ik had aangegeven dit niet te willen ontvangen. Dit gebeurt helaas vaker.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

M
16 Juni 2024

Het was gewoon weer heerlijk!!! Goed op temperatuur

Mara oost
16 Juni 2024
Steen
14 Juni 2024
Nathasja
10 Juni 2024
Bert
8 Juni 2024

Bestelling werd op tijd bezorgd. Vriendelijke bezorger. Eten smaakte prima.

marjan lijkendijk
6 Juni 2024
Gerrit bosje
5 Juni 2024

Altijd weer lekker heerlijk gegeten

Yoeri Emmaneel
3 Juni 2024

Moesten best wel lang wachten op de bestelling en de poke bowl leken een aantal ingrediënten uit te missen, of de verdeling was niet echt goed. De sushi was wel erg lekker.

Anneke Buter
2 Juni 2024

Deze keer rekening gehouden met de bezorgtijd, dat het later zou zijn , wat klopte. De Pokebowl met kip was heerlijk. Meer kip dan de vorige keer. We hebben genoten! Het was heel lekker!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Eds
29 Mai 2024

Was weer super lekker en mooi op tijd

Anneke Buter
26 Mai 2024

De pokebowl was heerlijk. De bestelling was alleen 20 minuten later dan gepland. Dat is jammer want je rekent er op. Na gebeld te hebben waren ze onderweg. Er was iets in de keuken niet in orde, maar daar wisten we niets van. Volgende keer handiger om klanten op de hoogte te houden.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Antwort von Mr. Sushi

Hoi Anneke, wat vervelend om te horen dat u lang heeft moeten wachten op uw bestelling. We zullen bij uw volgende bestelling extra ons best doen.

IB
26 Mai 2024

Sushi was op zich prima. De warme dingen waren nog warm en hetgeen besteld was, was lekker. De lekkerste soorten waren uitverkocht, helaas. Bij de sushi zat geen sojasaus, stokjes en andere toebehoren. Levertijd was een half uur na oorspronkelijke tijd. Dat is redelijk gebruikelijk. Inmiddels houden we er rekening mee en doen we de pizza voor de niet-sushi eter in de oven als de bezorger op weg gaat. Daarover krijg je keurig een melding in de mail.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Antwort von Mr. Sushi

Hi, wat jammer om te horen dat niet alles naar wens is geweest. We blijven onszelf graag verbeteren en zullen serieus aan de slag gaan met uw feedback om te zorgen dat dit in het vervolg niet meer gebeurd.

Tilman
22 Mai 2024
Chayenne
22 Mai 2024

Voor de 2e keer op rij iets vergeten waardoor wij erg lang moesten wachten tot het 2e deel aankwam wel goed opgelost door te vragen of we iets ter compensatie extra wilde hebben

Antwort von Mr. Sushi

Hi Chayenne, wat vervelend om te horen dat er iets mis is gegaan met uw bestelling. We zullen uw feedback meenemen en hier de volgende keer extra goed opletten.

Nicole
20 Mai 2024

Bestelling werd 30 minuten later bezorgd dan de beloofde tijd

Antwort von Mr. Sushi

Hi Nicole, Wat vervelend om te horen dat de bestelling niet op tijd geleverd is. U mag ons altijd even mailen op info@mrsushi.nl om uw klacht verder toe te lichten.

Anna
19 Mai 2024

Er zat erg weinig tonijn op de tonijnsushi. Slechtst hele dunne plakjes. En helaas maar 1 flesje saus. Ook waren er stokjes en wasabi aan de bestelling toegevoegd terwijl we hadden aangegeven dat we dit niet wilden. Zonde.

Antwort von Mr. Sushi

Hallo Anna, Wat jammer om te horen dat u niet helemaal tevreden was over uw bestelling. We zullen met uw feedback aan de slag gaan om er voor te zorgen dat dit niet meer gebeurd.

Wirlandt
17 Mai 2024

Zoals altijd heerlijk. Maar ik had 4 producten besteld en 3 gekregen. Waarvan er 1 ook niet het juiste product was . Omdat we een strak schema hadden en geen tijd hadden om een andere levering te regelen het zo gelaten . Het was desondanks weer heerlijk ,

Monique
16 Mai 2024

Was een half uurtje later dan de afgesproken tijd. Heerlijk eten!

Kim
14 Mai 2024

Mijn pokebowl was overheerlijk!

Barbara
12 Mai 2024

Op zich prima … maar de loempia’s (groot en klein) waren teleurstellend… weinig vulling en niet erg op smaak. Daarnaast mis ik echt het grove zeezout (of iets van kruiden) op de edamame.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Barbara, Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden was over de bestelling. Zou u ons willen mailen op info@mrsushi.nl met uw klacht? Dan hopen wij met een passende oplossing te komen. Team Mr Sushi

Marc
6 Mai 2024

Het eten was prima. Echter, in de app wordt in een rood kader op de eerste pagina aangegeven dat er een actie is alle poke bowls nu 12 euro. Tijdens het afrekenen in de app wordt de normale prijs berekend. Bij het afhalen zegt het personeel van niets te weten en doet ook niet de moeite om even te kijken. Jammer!

Bert
5 Mai 2024

Bezorger vriendelijk en keurig op tijd. Sushi box smaakte prima.

M
28 April 2024

Was weer heerlijk :-)

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.