Beoordelingen van Mr. Sushi Meppel

Recente recensies

4.0
.
17 juni 2024

De sushi was ok. Wel jammer dat het later bezorgt werd dan aangegeven en dat ik daarover niet geïnformeerd werd (ik heb zelf gebeld). Ook jammer dat er stokjes, wasabi, gember en sojasaus bij zat, terwijl ik had aangegeven dit niet te willen ontvangen. Dit gebeurt helaas vaker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

M
16 juni 2024

Het was gewoon weer heerlijk!!! Goed op temperatuur

Mara oost
16 juni 2024
Steen
14 juni 2024
Nathasja
10 juni 2024
Bert
8 juni 2024

Bestelling werd op tijd bezorgd. Vriendelijke bezorger. Eten smaakte prima.

marjan lijkendijk
6 juni 2024
Gerrit bosje
5 juni 2024

Altijd weer lekker heerlijk gegeten

Yoeri Emmaneel
3 juni 2024

Moesten best wel lang wachten op de bestelling en de poke bowl leken een aantal ingrediënten uit te missen, of de verdeling was niet echt goed. De sushi was wel erg lekker.

Anneke Buter
2 juni 2024

Deze keer rekening gehouden met de bezorgtijd, dat het later zou zijn , wat klopte. De Pokebowl met kip was heerlijk. Meer kip dan de vorige keer. We hebben genoten! Het was heel lekker!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Eds
29 mei 2024

Was weer super lekker en mooi op tijd

Anneke Buter
26 mei 2024

De pokebowl was heerlijk. De bestelling was alleen 20 minuten later dan gepland. Dat is jammer want je rekent er op. Na gebeld te hebben waren ze onderweg. Er was iets in de keuken niet in orde, maar daar wisten we niets van. Volgende keer handiger om klanten op de hoogte te houden.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

Hoi Anneke, wat vervelend om te horen dat u lang heeft moeten wachten op uw bestelling. We zullen bij uw volgende bestelling extra ons best doen.

IB
26 mei 2024

Sushi was op zich prima. De warme dingen waren nog warm en hetgeen besteld was, was lekker. De lekkerste soorten waren uitverkocht, helaas. Bij de sushi zat geen sojasaus, stokjes en andere toebehoren. Levertijd was een half uur na oorspronkelijke tijd. Dat is redelijk gebruikelijk. Inmiddels houden we er rekening mee en doen we de pizza voor de niet-sushi eter in de oven als de bezorger op weg gaat. Daarover krijg je keurig een melding in de mail.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

Hi, wat jammer om te horen dat niet alles naar wens is geweest. We blijven onszelf graag verbeteren en zullen serieus aan de slag gaan met uw feedback om te zorgen dat dit in het vervolg niet meer gebeurd.

Tilman
22 mei 2024
Chayenne
22 mei 2024

Voor de 2e keer op rij iets vergeten waardoor wij erg lang moesten wachten tot het 2e deel aankwam wel goed opgelost door te vragen of we iets ter compensatie extra wilde hebben

Reactie van Mr. Sushi

Hi Chayenne, wat vervelend om te horen dat er iets mis is gegaan met uw bestelling. We zullen uw feedback meenemen en hier de volgende keer extra goed opletten.

Nicole
20 mei 2024

Bestelling werd 30 minuten later bezorgd dan de beloofde tijd

Reactie van Mr. Sushi

Hi Nicole, Wat vervelend om te horen dat de bestelling niet op tijd geleverd is. U mag ons altijd even mailen op info@mrsushi.nl om uw klacht verder toe te lichten.

Anna
19 mei 2024

Er zat erg weinig tonijn op de tonijnsushi. Slechtst hele dunne plakjes. En helaas maar 1 flesje saus. Ook waren er stokjes en wasabi aan de bestelling toegevoegd terwijl we hadden aangegeven dat we dit niet wilden. Zonde.

Reactie van Mr. Sushi

Hallo Anna, Wat jammer om te horen dat u niet helemaal tevreden was over uw bestelling. We zullen met uw feedback aan de slag gaan om er voor te zorgen dat dit niet meer gebeurd.

Wirlandt
17 mei 2024

Zoals altijd heerlijk. Maar ik had 4 producten besteld en 3 gekregen. Waarvan er 1 ook niet het juiste product was . Omdat we een strak schema hadden en geen tijd hadden om een andere levering te regelen het zo gelaten . Het was desondanks weer heerlijk ,

Monique
16 mei 2024

Was een half uurtje later dan de afgesproken tijd. Heerlijk eten!

Kim
14 mei 2024

Mijn pokebowl was overheerlijk!

Barbara
12 mei 2024

Op zich prima … maar de loempia’s (groot en klein) waren teleurstellend… weinig vulling en niet erg op smaak. Daarnaast mis ik echt het grove zeezout (of iets van kruiden) op de edamame.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Barbara, Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden was over de bestelling. Zou u ons willen mailen op info@mrsushi.nl met uw klacht? Dan hopen wij met een passende oplossing te komen. Team Mr Sushi

Marc
6 mei 2024

Het eten was prima. Echter, in de app wordt in een rood kader op de eerste pagina aangegeven dat er een actie is alle poke bowls nu 12 euro. Tijdens het afrekenen in de app wordt de normale prijs berekend. Bij het afhalen zegt het personeel van niets te weten en doet ook niet de moeite om even te kijken. Jammer!

Bert
5 mei 2024

Bezorger vriendelijk en keurig op tijd. Sushi box smaakte prima.

M
28 april 2024

Was weer heerlijk :-)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Familie Blaauw
28 april 2024
Jenthe
27 april 2024

Super lekkere sushi en poke bowl de bezorging was optijd

J Bos
21 april 2024

Ben zeer ontevreden over de extra sojasaus en wasabi. Extra besteld en niet ontvangen. Ga de volgende keer elders bestellen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Annet
19 april 2024

Op tijd bezorgd en heerlijke verse sushi.

Bert
14 april 2024

Bestelling werd keurig op tijd bezorgd en alles was zoals gewoonlijk goed van smaak.

Eds
11 april 2024

Was mooi op tijd en erg lekker

Van der vern
5 april 2024

Netjes optijd en het was weer voortreffelijk

Yuliia Zhukovska
3 april 2024
Demi Westerhuis
1 april 2024

Het was heerlijk en het was er ook erg snel. Top!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marion
22 maart 2024

Kwaliteit was wel goed, echter nog n x terug moeten gaan omdat er dingen in mijn bestelling zaten waar ik specifiek in opmerkingen had gezet dat ik dat er niet in wou.Dat was wel flink balen. Zet je een opmerking neer wordt dr niks mee gedaan! Gelukkig was t goed opgelosf

Trea Van der veen de Waal
19 maart 2024

Het was netjes op tijd en smaakte weer voortreffelijk

Carla ekkel
10 maart 2024

Complimenten, precies op tijd en een mooie compensatie van de vorige bestelling! En ook nog heerlijk gegeten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Xxxx
9 maart 2024
Nk
8 maart 2024

Geweldig🥰

Bert
3 maart 2024

Eten van goede kwaliteit en keurig op tijd bezorgd.

D. Goedkoop
3 maart 2024

Sushi smaakte goed, jamer van de pokebowl die nooit gelevert was. Advies voor de keuken en bezorgers: check de bon voor dat je gaat bezorgen. Voorkomen is beter dan genezen.

maria jansen
26 februari 2024

Was top super genoten vd smaken

Koopmans
25 februari 2024
Renée
25 februari 2024

Eten was lekker maar op bestelling bij opmerkingen aangegevengraag 5 gember, 1 wasabi geen sojasaue rn 2 stokjes. Dus wat kreeg ik: GEEN gember, 2 wasabi, 2 sojasaus en € stokjes. Ook was het eten 40 minuten later dan bevestigd via de mail. Jammer dat ze de bezorgtijd elke keer weer niet nakomen.

Ajh
25 februari 2024

Heerlijk gegeten en ook zo goed als op tijd!

Simone
22 februari 2024

Heerlijk gegeten, het was nog goed warm, fijn dat er bezorgen in een dorp buiten Meppel is, dit zijn er niet veel die dat doen, zeker voor herhaling vatbaar, bedankt!

Piotr Jadkowski
22 februari 2024

Mr. Sushi leverde gisteren uitstekend werk met hun sushi-bezorging, die heerlijk, warm en vers was. Desondanks was er een minpunt: de bestelling arriveerde meer dan een half uur later dan verwacht, wat de totale ervaring iets minder maakte.

Peter Bult
20 februari 2024

Was bizar lekker!

Bos
18 februari 2024

Was sneller bezorgd dan aangegeven was, Top ! Mssn daardoor dat Niet alle sushi er netjes verzorgd in bakje meer lagen...

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

A
16 februari 2024

Snelle bezorging. Normaal bestel ik altijd in Assen en daar zijn de pokebowls wel erg anders (lekkerder). Jammer dat daar geen continuïteit in zit bij Mr. Sushi.

Berry
16 februari 2024

Heel lekkere sushi. Ook warme gerechten prima kwaliteit. Personeel in winkel erg vriendelijk (afhalen).

Carla
15 februari 2024

Bestelling kwam veel te laat. Ik zou nog worden gebeld voor een compensatie voor de late bezorging.. maar dit is niet gebeurd!

Joost
15 februari 2024

Bestelling met korting gekocht, omdat de sushi vorige keer een uur te laat was. Gisteren waren ze overigens maar 30 minuten te laat. Qua smaak viel er niks op aan te merken. Gewone afhaal kwaliteit die je verwacht, wat wel op viel is dat rolletjes van de meatloversbox uit elkaar vielen, het was dus eerder een smaakvolle poké bowl dan sushi.

Annoniem
12 februari 2024

Het was prima sushi. Maar niet super lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Carla
11 februari 2024

De ene pokebowl is niet de andere, deze keer erg veel rijst en minder vis. Jammer maar verder smaakte het heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marit
11 februari 2024

Alweer een half uur te laat.. dat is al de 3e keer dat ik bestel en dat ze een half uur te laat komen. Super slecht

Gerna
8 februari 2024

Bakjes van de pokebowl waren open gegaan in de papieren tas.. alles lag doorweekt in de tas.

Russell Berkholst
3 februari 2024

Lekker spul..goed verpakt en op tijd bezorgd with a smile👊🏾

Esther
28 januari 2024

Goed verzorgd, netjes verpakt & op tijd bezorgd! Heerlijk, aanrader!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lotte Nijland
28 januari 2024

Wij bestellen bijna iedere maand sushi. We houden tegenwoordig al rekening met de bezorgtijd, dat het bijna altijd ongeveer een half uur te laat is. Ergens gaat er qua planning iets mis. Er wordt overigens wel bijna altijd netjes gebeld dat de bestelling vertraagd is. Maar het te laat zijn zou natuurlijk uitzondering moeten zijn, en niet iedere keer voor moeten komen. De kwaliteit is meestal goed. Eens in de zoveel tijd is de gehele bestelling echt minder van kwaliteit. Vandaag was dit ook het geval. De surimi was oud. Er kwam een heftige geur vanaf, al zonder dat we de schaal hadden geopend. De surimi sushi hebben we dan ook laten liggen. En de rijst van alle sushi was of oud, of niet goed gaar. Meestal zijn we zeer tevreden. Vandaag helaas niet. Hopelijk wordt er wat met deze feedback gedaan. (Ik weet het niet zeker, maar het lijkt erop dat het op zondag vaak wat minder van kwaliteit is)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lorette
27 januari 2024

Normaal we lekker, maar nu lauw en zat geen gember bij. Had op tijd besteld, werd wel wat later bezorgd

Jan
27 januari 2024

Lekkere Sushi.

Laury de Jong
26 januari 2024

Sushi smaakte goed maar de presentie was slecht. De pokebowls waren een soort van stamppotjes geworden. Waarschijnlijk tijdens het fietsen heen en weer geschud. Zag er niet uit, eet minder lekker . Verbeterpuntje dus ;)

Emery
25 januari 2024

Rice was very dry and crunchy.

Berry
20 januari 2024

Blijft erg lekker. De smaak van deze verse sushi is prima!

marjan lijkendijk
19 januari 2024

had garnalen erin besteld en betaald maar niet gekregen , jammer

Елена
15 januari 2024

Все понравилось, суши вкусные, доставка вовремя, приятным бонусом был сертификат на бесплатный сэт.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jesper
9 januari 2024

We paid for extra salmon, but there was not any extra in the Poke Bowl and there was the Japanese mayo missing…

-
6 januari 2024

Bezorging was snel en voor de opgegeven tijd. Helaas leek er iets misgegaan tijdens de bezorging, het bakje van de sushi was open en de stukken lagen door de tas. De rijst van de poke bowl was hard en smaakte heel erg naar azijn. Jammer, omdat de toppings van de poke bowl wel lekker waren.

Lena
4 januari 2024

Lekker gegeten en snelle bezorging!

Ellen
3 januari 2024

Het eten was heerlijk, maar 2,5 uur later dan opgegeven bezorgtijd was wel serieus te lang. Hierdoor hebben de kinderen niet mee kunnen eten helaas. Ze zouden ons dezelfde avond nog bellen over compensatie, maar dat is niet gebeurd.

Otten
2 januari 2024

Snel geleverd. Wel aangegeven geen wasabi gember en stokjes, helaas zaten deze er wel bij.. zonde gebruik dat niet.

Annemarie
2 januari 2024

Ruim op tijd besteld, helaas een uur te laat. 2 keer gebeld en telkens werd gezegd dat het met 5 minuten bezorgd werd. Compensatie werd aangeboden maar nog steeds niks gehoord / ontvangen. Erg jammer.

Gaby
1 januari 2024

Bestelling op tijd. Vers. Lekker

Elena Bilous
1 januari 2024

Ik vond alles leuk, behalve dat de Ginger er niet bij zat, waarvoor ik had betaald. Bedankt.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

mirjam meeuwsen
30 december 2023

Er zat een wit stukje plastic bovenop mijn pokebowl. Smaak was verder goed!

Lilly
30 december 2023

Product is excellent. We always enjoy ordering from mister sushi

Angela
29 december 2023

Bestelling was ongeveer een halfuur te laat, de gefrituurde rollen waren volgezogen met vet en alle rolletjes vielen van ellende uit elkaar. We hebben wel eens beter gehad. Reden voor ons om niet meer te bestellen.

Trea Van der veen de Waal
28 december 2023

Het smaakte weer voortreffelijk wel jammer dat het 40 minuten later bezorgd werd

Ted
25 december 2023

Super lekker, zoals altijd!

Bas
24 december 2023

Bezorging voor 2e keer op rij, ruim 45 min te laat. Bestellingen gedaan via website. Eerste keer na ong 35 min nog gebeld met excuus, 2e keer niets gehoord.

Sylvia
23 december 2023

Lekker! Mocht wat meer soja saus bij want ondanks dat we extra betaald hadden en het was wat later dan eerst was afgesproken. Wel een half uur. Het was wel erg smakelijk dus prima. Bestellen zeker weer

Russell Berkholst
21 december 2023

Snel, op tijd, nog koud en warm en zeer smakelijk

Roel
20 december 2023

Goed te doen

Heidy
20 december 2023

Goede kwaliteit

Margriet
10 december 2023
Laura
10 december 2023

Sushi was weer erg lekker, echter helaas (voor de vierde keer) mijn spicy tuna Maki niet gekregen, het was een normale tuna maki. Al meermaals berichten over gestuurd maar helaas gaat dit nog steeds verkeerd. De rest was erg lekker!

Linde
8 december 2023

Weer prima zoals altijd!

E Haxe
7 december 2023

Wij bestellen vaker maar het gerecht wat ik had was nu slecht.. Uramaki for one , het was steenkoud(veel kouder dan dat het anders is) en daardoor droog en niet lekker.

Anoniem
6 december 2023

De porties waren kleiner dan voorheen. Bij 1 van de 2 pokebowls zaten geen edamame bonen terwijl we dit wel hadden besteld. Bij de andere maar 2 plakjes avocado terwijl we daar zelfs een euro voor moesten bij betalen. De zalm en garnalen moesten we zoeken. Erg teleurstellend. De smaak was wel goed.

Kollen
6 december 2023

Zoals altijd, prima voor elkaar!

Trea Van der veen de Waal
2 december 2023

Snel geleverd en het was weer voortreffelijk

Deb
27 november 2023

Vond de smaak van de rijst erg korrelig en hard. Helaas moesten we ook een tijd wachten op de bestelling. Niet erg als het erg lekker geweest was

Peter
25 november 2023

Alles weer tip top voor elkaar en smikkelen maar!

Sandra Bouwknegt
25 november 2023

Wat een snelle bezorging! Binnen 5 minuten stond de zeer vriendelijke bezorger al voor de deur. De sushi was heerlijk. Nieuwe smaken uitgeprobeerd.

Sophie
24 november 2023
Bianca Harkema
24 november 2023

De sushi was echt ijs en ijskoud.Het smaakte alsof de sushirijst bijna bevroren was.Ook waren de stukjes sushi erg klein.Vond de kwaliteit erg slecht

marjan lijkendijk
24 november 2023

de sushibowl lag onderste boven in de bezorgtas. alles lag door elkaar niet lekker zo

Martine
21 november 2023
Anoniem
20 november 2023
MdW
19 november 2023

Vorige keer op zondag besteld, nu op zaterdag en het was minder vers/warm als op de zondag. Smaak goed hoor, maar de loempia's en gyoza leken 'oud'